Tudásanyagaink a MAGYAR VÁLLALKOZÁSOKÉRT

Az onlinePénztárca és a magyar e-kereskedelem szakértői által összegyűjtött tudnivalók tára:

Konverzió növelés, árazás, SEO, webáruház marketing, logisztika, cégépítés, PPC, tartalommarketing és vevőszerzés

Így mérd fel hatékonyan vásárlóid elégedettségét!
Így mérd fel hatékonyan vásárlóid elégedettségét!

A vásárlóid elégedettségének mérése kulcsfontosságú, hiszen a boldog ügyfelek nemcsak visszatérő vásárlókk&...

Így építsd be webáruházad működésébe az onlinePénztárcát!
Így építsd be webáruházad működésébe az onlinePénztárcát!

  Ebben a cikkben sorra vesszük, miként tudod úgy beépíteni a webáruházadba az onlinePénztárcát, hogy utána a lehető legkevesebb ...

Hogyan csinálták? Itt a nemzetközi sikereket elért magyar webáruházak esettanulmánya!
Hogyan csinálták? Itt a nemzetközi sikereket elért magyar webáruházak esettanulmánya!

Jelenlegi becslések szerint jelenleg körülbelül 32 ezer webáruház működik Magyarországon, de ezek közül csak mintegy 14% értékesít ...

Marketing tölcsér: Utógondozás
Marketing tölcsér: Utógondozás

Az utógondozás, vagy más néven a hűség szakasza, a marketing tölcsér utolsó, de egyik legfontosabb lépése.  Ebben a szakaszban a c&eacut...

Marketing tölcsér: Vásárlás
Marketing tölcsér: Vásárlás

A marketing tölcsér negyedik szakasza a vásárlás, ami a folyamat kulcsfontosságú része, ahol a potenciális ügyfelek tényleges vás&...

Marketing tölcsér: Szándék
Marketing tölcsér: Szándék

A marketing tölcsér harmadik szakasza a szándék, amely közvetlenül követi a megfontolást. Ebben a szakaszban a potenciális vásárlók m&...

Marketing tölcsér: Megfontolás
Marketing tölcsér: Megfontolás

A marketing tölcsér második szakasza a megfontolás, amely akkor következik be, amikor a potenciális ügyfelek már tudatában vannak a márkána...

Marketing tölcsér: Tudatosság
Marketing tölcsér: Tudatosság

A marketing tölcsér első szakasza a tudatosság. Ezen a szakaszon a cél, hogy bemutassuk a márkát vagy terméket azoknak, akik esetleg még nem hallottak r&oac...

A marketing tölcsér részei egy webáruház számára
A marketing tölcsér részei egy webáruház számára

A marketing tölcsér egy átfogó modell, amely bemutatja az ügyfelek vásárlóvá válásának folyamatát, az első érdeklőd&...

Hogyan növeld webáruházad konverzióját? - 10 egyszerű lépésben
Hogyan növeld webáruházad konverzióját? - 10 egyszerű lépésben

Mindannyian kerestünk már valamit az interneten, majd belefutottunk egy webáruházba, és aztán mégsem vásároltunk. Miért? Mert az apró h...

Hogyan gondolnak a vásárlók az onlinePénztárcára?
Hogyan gondolnak a vásárlók az onlinePénztárcára?

Készítettünk egy felmérést a vásárlóink körében, hogy tudjuk, miként is gondolnak pontosan az onlinePénztárcára. Sz...

E-kereskedelmi SEO: Hogyan növelhetik a webshopok organikus forgalmukat?
E-kereskedelmi SEO: Hogyan növelhetik a webshopok organikus forgalmukat?

A keresőoptimalizálás az e-kereskedelmi webshopok egyik alappillére. Annak ellenére, hogy a SEO az egyik legmagasabb ROI-val (megtérülési ráta) rendelkezik ...

Az AI bevezetésének első lépései KKV-knek
Az AI bevezetésének első lépései KKV-knek

Hipersebességgel rendeződnek át a gazdasági viszonyok a digitális megoldásoktérnyerésével, az automatizációs eszközöket és ...

Mik azok az alapvető elemek, amelyeket egy hatékony webáruház marketing stratégia tartalmaz?
Mik azok az alapvető elemek, amelyeket egy hatékony webáruház marketing stratégia tartalmaz?

Ahogyan a digitális világ mindennapjaink részévé válik, az e-kereskedelem terén is egyre több lehetőség nyílik meg. A webáruháza...

Kinek kell fizetnie EPR-t?
Kinek kell fizetnie EPR-t?

EPR – Kiterjesztett gyártói felelősség Webáruház tulajdonosoknak Legutóbb talán a GDPR, adatvédelmi rendelet kapcsán volt ekkora bizonytalan...

  • «
  • 1
  • 2