Az onlinePénztárca és a magyar e-kereskedelem szakértői által összegyűjtött tudnivalók tára:
Konverzió növelés, árazás, SEO, webáruház marketing, logisztika, cégépítés, PPC, tartalommarketing és vevőszerzés
A vásárlóid elégedettségének mérése kulcsfontosságú, hiszen a boldog ügyfelek nemcsak visszatérő vásárlókk&...
Ebben a cikkben sorra vesszük, miként tudod úgy beépíteni a webáruházadba az onlinePénztárcát, hogy utána a lehető legkevesebb ...
Jelenlegi becslések szerint jelenleg körülbelül 32 ezer webáruház működik Magyarországon, de ezek közül csak mintegy 14% értékesít ...
Az utógondozás, vagy más néven a hűség szakasza, a marketing tölcsér utolsó, de egyik legfontosabb lépése. Ebben a szakaszban a c&eacut...
A marketing tölcsér negyedik szakasza a vásárlás, ami a folyamat kulcsfontosságú része, ahol a potenciális ügyfelek tényleges vás&...
A marketing tölcsér harmadik szakasza a szándék, amely közvetlenül követi a megfontolást. Ebben a szakaszban a potenciális vásárlók m&...
A marketing tölcsér második szakasza a megfontolás, amely akkor következik be, amikor a potenciális ügyfelek már tudatában vannak a márkána...
A marketing tölcsér első szakasza a tudatosság. Ezen a szakaszon a cél, hogy bemutassuk a márkát vagy terméket azoknak, akik esetleg még nem hallottak r&oac...
A marketing tölcsér egy átfogó modell, amely bemutatja az ügyfelek vásárlóvá válásának folyamatát, az első érdeklőd&...
Mindannyian kerestünk már valamit az interneten, majd belefutottunk egy webáruházba, és aztán mégsem vásároltunk. Miért? Mert az apró h...
Készítettünk egy felmérést a vásárlóink körében, hogy tudjuk, miként is gondolnak pontosan az onlinePénztárcára. Sz...
A keresőoptimalizálás az e-kereskedelmi webshopok egyik alappillére. Annak ellenére, hogy a SEO az egyik legmagasabb ROI-val (megtérülési ráta) rendelkezik ...
Hipersebességgel rendeződnek át a gazdasági viszonyok a digitális megoldásoktérnyerésével, az automatizációs eszközöket és ...
Ahogyan a digitális világ mindennapjaink részévé válik, az e-kereskedelem terén is egyre több lehetőség nyílik meg. A webáruháza...
EPR – Kiterjesztett gyártói felelősség Webáruház tulajdonosoknak Legutóbb talán a GDPR, adatvédelmi rendelet kapcsán volt ekkora bizonytalan...