A törzsvásárlói bázis kiépítése és a hűség szerepe az e-kereskedelem sikerében

#Törzsvásárlók #onlinePénztárca

A törzsvásárlói bázis kiépítése és a hűség szerepe az e-kereskedelem sikerében
Szerző onlinePénztárca
2023.07.25

A törzsvásárlói bázis kiépítése és a hűség szerepe az e-kereskedelem sikerében

 

Az ügyfelek szerzése és megtartása alapvető stratégiai fontosságú minden üzlet számára, és az e-kereskedelem sem kivétel ezalól. A stabil törzsvásárlói bázis kiépítése rendkívül fontos, mivel a meglévő vásárlók ismételt vásárlásai hosszú távon magasabb jövedelemmel járnak, mint az új ügyfelek szerzése. De hogyan is építhetjük ki ezt a stabil bázist, és hogyan segíthet ebben az onlinePénztárca? Nézzük meg!

Miért fontos a törzsvásárlói bázis?

A törzsvásárlói bázis olyan vásárlókat foglal magában, akik rendszeresen térnek vissza és vásárolnak egy adott üzletben. Ezek a vásárlók hosszú távon stabil bevételt és biztonságot jelentenek a vállalkozás számára, hiszen a meglévő vásárlók általában többet költenek, mint az új vásárlók, és kevesebb költséggel jár a megtartásuk, mint az újak megszerzése. Emellett hűséges vásárlóink barátoknak való tovább ajánlásai is hozzájárulhatnak új ügyfelek szerzéséhez.

 

Hogyan tudsz törzsvásárlókat szerezni az onlinePénztárca segítségével?

  1. Ajándékozz onlinePénztárcát: Partnerként rendelkezésedre áll egy egyedi meghívó link, amelyen keresztül megajándékozhatod vásárlóidat onlinePénztárcával. Ezzel növeled vásárlóid lojalitását, elköteleződését és elégedettségét. Te is szeretsz ajándékot kapni, ezzel vásárlóid sincsenek máshogy.

    ajandek

  2. Egyedi kampányok készítése webáruházadba: Az onlinePénztárca segítségével könnyedén létrehozhatsz különleges kampányokat, amelyek kihagyhatatlan ajánlatokkal szólítják meg vásárlóidat. Ezzel nem csak konverziót növelsz, hanem törzsvásárlókat is szerzel.

    kampanyok

  3. onlinePénztárcás exit popup használata: Használd az onlinePénztárca exit popup funkcióját, hogy visszatartsd az oldaladról távozó látogatókat. Ajándékozd meg őket egy onlinePénztárcával és máris törzsvásárlót szereztél abból a látogatóból, aki elhagyta volna webáruházad.
  4. Közösségi média posztok: Tegyél közzé posztokat a közösségi médiában, ahol felhívod a figyelmet az onlinePénztárca előnyeire. Így a már meglévő és potenciális vásárlóidat is bevonhatod és megajándékozhatod egy onlinePénztárcával.
  5. Extra megjelenések: Az onlinePénztárca lehetőséget biztosít a webáruházaknak extra megjelenésekhez, mint például hírlevél reklám, banner megjelenés a népszerű oldalainkon vagy villámajánlatok megjelenítése. Ezek a lehetőségek segíthetnek tovább növelni webáruházad megjelenését és elérni a releváns közönségedet.

Mi történik a törzsvásárlóddal az onlinePénztárcánál?

Minden vásárló, akit beregisztrálsz az onlinePénztárca rendszerébe, automatikusan a te törzsvásárlóidnak számít, ráadásul, ha valaki többször vásárol nálad, akkor őket is hozzád csatoljuk. Így pár hónap alatt könnyedén több száz, sőt akár több ezer fős törzsvásárlói bázist építhetsz ki. Emellett az onlinePénztárca email marketingjében és a weboldalán is meg fognak jelenni termékeid és webáruházad a hozzád kapcsolt törzsvásárlóid számára. Így extra idő és erőfeszítés nélkül növeled megjelenésed ezáltal bevétel növekedést érhetsz el az e-kereskedelemben. Az onlinePénztárca a hűséges vásárlók megszerzésének és megtartásának hatékony eszköze, amely jelentős mértékben hozzájárulhat a vállalkozásod sikeréhez.